علیرضا ناصرزارع
علیرضا ناصرزارع
توسعه وب سایت امنیت وب سایت مدیریت استارت آپ
علیرضا ناصرزارع

وبلاگ

شش دلیل برای اینکه داشتن وب‌سایت برای کسب‌وکار شما اهمیت دارد

شش دلیل برای اینکه داشتن وب‌سایت برای کسب‌وکار شما اهمیت دارد

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و وب‌سایت ندارید، در حال از دست دادن فرصت‌های عالی برای کسب‌وکارتان هستید. یک وب‌سایت می‌تواند برای انجام بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی مختلف برای کمک به رشد کسب‌وکار شما مفید باشد.
به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، شما باید بدانید که مشتریان شما کجا هستند. هم‌چنین فرض کنید که مشتریان شما کسب‌وکار شما و آنچه را که ارائه می‌دهید می‌شناسند، اما نمی‌توانند به شما برسند؟ این یکی از خطراتی است که شما با نداشتن وب‌سایت برای کسب‌وکار خود به وجود می‌آورید.
در این مطلب به ۶ مزیت وب‌سایت اشاره می‌کنیم.

مقرون‌به‌صرفه

شما دقیقا می‌دانید که وب‌سایت برای شما چه مقدار هزینه دارد و خواهد داشت- درحالی‌که مثلا فروشگاه آجر و ملات، در مقابل بسیاری از موارد غیرمعمول مانند خروج از چراغ‌ها، سرقت ، آسیب، کارکنان اضافی و غیره که می‌تواند هزینه‌های زیادی ایجاد کنند، قابلیت پیش‌بینی ندارند.
یک وب‌سایت توسعه‌یافته استراتژیک و حضور آنلاین، مزایا و بهبود هزینه بسیار زیادی را به ارمغان می‌آورد.

قابل‌دسترس در هر ساعت

وب‌سایت و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند. تصور کنید که می‌خواهید از یک فروشگاه خرید کنید. شما تمام تلاش‌های لازم برای رفتن به فروشگاه را انجام می‌دهید، اما هنگامی‌که آنجا می‌روید، بسته‌ شده است. همه ما این وضعیت را تجربه کرده‌ایم. در این حالت شما یک فروشگاه دیگر پیدا خواهید کرد که به‌راحتی قابل‌دسترس است. پس این نکته را به خاطر بسپارید که با در دسترس نبودن احتمال از دست دادن بسیاری از مشتریان خود و نارضایتی آن‌ها را دارید.
ازآنجاکه وب‌سایت شما در تمام طول روز کار می‌کند، مشتریان شما به‌راحتی می‌توانند از کافی‌شاپ، مبل یا تخت خود به شما دسترسی داشته و از شما خرید کنند و درنتیجه تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

راحت

کدام‌یک راحت‌تر است: رانندگی و گشتن به دنبال فروشگاه‌های مختلف که برای خرید در دسترس هستند، یا نشستن با راحتی در خانه خود و خرید محصولات موردنظرتان؟ پاسخ کاملا واضح است، مگر اینکه شما بدون هدف در اطراف به رانندگی بپردازید. کسب‌وکارهای هوشمند این واقعیت را درک می‌کنند و در نتیجه وب‌سایت خود را برای محصولات و خدمات خود به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند تا مشتریان بالقوه بتوانند به‌راحتی محصولاتی که می‌خواهند را خرید کنند و به‌صورت آنلاین آن‌ها را مرور کنند.

اعتبار

با ساختن یک وب‌سایت، شما به کسب‌وکارتان این فرصت را می‌دهید تا به‌وسیله آن به مشتریان خود بگویید که چرا باید به شما اعتماد کنند و نظرات مثبت مشتریان قبلی و حقایقی برای حمایت از این فرصت‌ها را به آن‌ها ارائه دهید. این را بدانید که اکثر مردم قبل از خرید برای بررسی اعتبار محصول یا سرویس ابتدا به اینترنت رجوع می‌کنند. هنگامی‌که شما خدمات یا محصول خوبی را ارائه می‌دهید، به‌احتمال‌زیاد بازاریابی دهان‌به‌دهان یا ویروسی مثبت در مورد کسب‌وکار شما گسترش می‌یابد. که این به‌نوبه خود، باعث تکرار بیشتر و کسب‌وکار جدید برای شما می‌شود.
مردم معمولا پس از دریافت یک خدمت یا محصول از یک کسب‌وکار به آن اعتماد پیدا می‌کنند. با استفاده از وب‌سایت خود، شما می‌توانید به‌طور مداوم در خدمت مصرف‌کنندگان آنلاین باشید و اعتبار خود را به‌عنوان صاحب کسب‌وکار افزایش دهید.

فروش

بدون فروش و یا بدون فروش بیشتر از صرف هزینه، کسب‌وکار شما محکوم به شکست می‌شود. با داشتن حضور آنلاین، شما اجازه فروش محصولات یا خدمات خود را در هر ساعت به هر کس بدون کوچک‌ترین سختی و محدودیتی می‌دهید. حضور آنلاین کسب‌وکار شما بسیار مهم است و برای برند شما و رضایت مشتریانتان امری کلیدی به‌حساب می‌آید.
به‌طور خلاصه، حضور و قابل‌دسترس بودن در سراسر جهان به این معنی است که شما احتمالا به مشتری بیشتری خواهید رسید. هرچه مشتریان و بازدیدکنندگان شما بیشتر شوند ، فروش بیشتری خواهید داشت. فروش بیشتری که موجب شادتر شدن شما و سهامداران خواهد شد!

بازاریابی

داشتن یک وب‌سایت و استراتژی حضور آنلاین، شما را قادر می‌سازد تا کسب‌وکار خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید. بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی را شما می‌توانید برای تبلیغ و کسب‌وکار خود استفاده کنید. اثبات‌شده که تمام راهبردهای بازاریابی آنلاین مؤثر هستند. نحوه انتخاب شما بستگی به نوع کسب‌وکار شما دارد.